چسب یووی .... UV Adhesive

واردکننده چسب یووی نوی ویزیون

چسب یووی .... UV Adhesive

واردکننده چسب یووی نوی ویزیون

تماس با ما

02188546897

02188546898

09122449246

چسب یووی ( لیزری ، فرابنفش ) نوی ویزیون

گروه شرکتهای ویژن تنها واردکننده انواع چسب های  UV( لیزری ، فرابنفش ) اروپایی اورجینال با برند آلمانی نوی ویزیون

می باشد. Neue Vision

چسب UV ( لیزری ) یک چسب تک جزئی ، با ظاهری شفاف و روان می باشد ؛ در برابر اکثر حلال های شیمیایی مقاومت دارد و برای چسباندن شیشه به شیشه ، شیشه به فلز ، شیشه به چوب ، شیشه به سرامیک و سایر ملزومات شیشه ای به کار می رود.

چون چسب UV برای خشک شدن باید در معرض اشعه یو وی یا فرابنفش قرار گیرد، لذا حتماً باید یکی از اجسام چسبیده شده شیشه باشد تا اشعه UV بتواند از آن عبور کرده و به چسب جهت خشک شدن بتابد.

 

بلورسازی

علاوه بر مصارف مختلف چسب یووی یکی از پر کاربردترین مصرف های این چسب در صنایع بلورسازی میباشد که خوشبختانه برند Neue Vision  ( نوی ویزیون ) توانسته است در این صنعت به عنوان بادوام ترین نگه دارنده انواع بلورهای پایه دار و دوتکه مورد تایید تمام کارخانه های بزرگ و کوچک بلورسازی ایران قرار بگیرد.

ویترین مغازه ها

یکی از موارد قابل توجه و تخصصی دیگر استفاده از چسب UV بکارگیری آن در ساخت ویترین های شیشه ای مغازه ها مخصوصاً مغازه های : طلافروشی ، ساعت فروشی و ... می باشد.


ساعت سازی و عینک سازی

از موارد استفاده ی دیگر این محصول چسباندن فرم ساعت به شیشه ساعتهای مچی ، دیواری و تزیینی ، همچنین چسباندن شیشه های عینک به فرم به طوری که به صورت مادام العمر ثابت در داخل فرم قرار گیرد میباشد.